Publicado por: MontePituco | 06/07/2015

A RECUPERACIÓN DO MONTE DE SALCEDO, NO ‘DIARIO’

DiarioDePontevedra

Diario, 6 xullo 2015

El monte de Salcedo gana la batalla

La Comunidade de Montes de la parroquia se vuelca en poner en valor los espacios recuperados, una vez que Defensa ha retirado los últimos restos de la ‘aldea afgana’ que utilizaba la Brilat para sus maniobras

“El poblado afgano ocupaba aproximadamente una hectárea y media, y ahora que la parcela ha quedado vacía, la intención de la Comunidad de Montes de Salcedo es reforestarla. “O próximo inverno plantaremos carballos nunha parte”, explica el presidente de la entidad, Fernando Pintos. “Máis alá, onde tiñan soterradas tubaxes para simular túneles para as manobras, agora medran os castiñeiros que plantamos hai dous anos”. En los alrededores han puesto ya pinos comunes y mansos, cerezos y más castaños, con la intención de volver a poner en valor una zona por la que discurre una ruta natural de senderismo denominada “Ruta dos Sete Camiños” y calificada como “Espazo Natural e Arqueolóxico”.

“Desde septiembre de 2014 la entidad comunal lleva invertidos en la recuperación del monte 111.600 euros que, junto con la aportación para el proyecto Sete Camiños, supone el 73% de sus ingresos”.

 


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

w

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: