Publicado por: MontePituco | 24/10/2014

POR FIN O PROXECTO DE ACUAES: AVECÍÑANSE ALEGACIÓNS

Diario, 24 de outubro de 2014.

Pasaron tres meses dende que DEFENDE O MONTE PITUCO contactaba coa dirección de ACUAES para saber en que punto se atopaba a redacción do proxecto da nova rede de abastecemento de auga. Daquela emprazábasenos a agosto, típico mes no que a Administración aproveita o despiste colectivo para lanzar determinados proxectos.

Finalmente, nin agosto, nin setembro, e case chegamos ás portas de novembro en ascuas; pendentes de saber se ACUAES mantén ou modifica -máis ben o primeiro- a súa intención de atravesar o Monte Pituco coas tubarías, e se no proxecto se ten en conta a presenza dun xacemento rupestre catalogado -Pinal de Caeiro, coñecido como ‘O ciclista’- que sufriría danos irreversibles se non existe un control arqueolóxico paralelo á evolución dos traballos.

Avecíñanse alegacións, outra vez -e todas as que fagan falta-. na defensa do Monte Pituco e do seu patrimonio.

La Voz de Pontevedra

Luz verde al ansiado proyecto de abastecimiento de agua para Marín y Vilaboa

El Gobierno ha licitado esta actuación en la margen izquierda de la ría de Pontevedra con 5,4 millones de euros de inversión

A falta de la publicación oficial en el BOE y en el BOP, se concederá un período de 20 días hábiles para el estudio de los detalles y la posible presentación de alegaciones -plazo que contará desde la publicación en estos medios públicos-, fase obligatoria para su aplicación. Por contra no será necesario presentar una evaluación ambiental, al quedar fuera del ámbito de legislación de la ley de Evaluación del impacto ambiental.

Faro de Vigo

Medio Ambiente aprueba el proyecto de las obras del nuevo abastecimiento de agua

Los trabajos cuentan con un presupuesto de 5,4 millones de euros y tendrán un plazo de ejecución de un año »Evitará el riesgo de desabastecimiento en los puntos de demanda

Tras la publicación en los boletines oficiales, comenzará el plazo de exposición pública mientras que los afectados podrán acceder a la información sobre el proyecto a partir de la próxima semana en las oficinas del Concello.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: