Publicado por: MontePituco | 30/08/2017

REQUIEM POLO LAGO DE CASTIÑEIRAS

Diario de Pontevedra, 30 agosto 2017

La joya medioambiental del Lago de Castiñeiras se desertiza por falta de cuidado

 

Diario de Pontevedra, 30 agosto 2017

Castiñeiras se queda sin agua

La joya mediambiental de la villa se degrada más cada verano. Sin lluvias y con una grieta que le roba el caudal, el Lago de Castiñeiras ha pasado de embalse a charco. Las administraciones competentes y las comunidades de montes tratan de revertirlo

El Concello de Marín y las comunidades de Montes de San Xulián y de San Tomé de Piñeiro, propietarias de los terrenos, buscan el apoyo de Augas de Galicia para atajar esta situación de emergencia.

Hace unos meses, este departamento, dependiente de la Consellería de Medio Ambiente, inició un estudio para poner solución a la grieta, de cuyos resultados todavía no se sabe nada. Lo que sí se llevará a cabo “con carácter inmediato” es la limpieza de los lodos que se acumulan en la cabecera del lago.

Sin embargo, Augas de Galicia recuerda que, aunque continuará trabajando junto al Concello de Marín para la mejora del entorno, “os terreos son de propiedade privada”, pero, tal y como apunta el presidente de la comunidade de montes de San Tomé de Piñeiro, Daniel Rosales, “nós o que non podemos é encargarnos do mantemento dun Parque da Natureza que é de uso social só cos cartos da entidade”. A la hora de actuar, añade que ellos pueden poñer a man de obra, porque temos brigada propia, pero a parte económica ten que vir das administracións”.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: