Publicado por: MontePituco | 30/08/2016

ANTONIO COSTA E A TEORÍA DA SERPE NOS PETROGLIFOS DE MOGOR

Faro, 28 agosto 2016

Petroglifo de Mogor: ¿laberinto o mito de la serpiente?

El investigador Antonio Costa aporta nuevas pistas sobre la interpretación de la Pedra da Moura Encantada

“En el centro lo que hay no es una cruz sino una oquedad y lo que representa la piedra es una serpiente claramente”, indica Antonio Costa. Éste critica que con esa manipulación “se desvirtuó mucho” la obra, ya que se entiende que el dibujo representa las hipotéticas “paredes” del laberinto, “y una persona iría caminando entre esos muros, pero en este caso no, los trazos limitan el volumen del cuerpo de una serpiente”.

Así, considera que el petroglifo se relaciona en realidad con el mito de la “moura encantada”, que se repite en varios puntos el occidente europeo, entre ellos Galicia. “Son lugares vinculados a la existencia de una moura, que no es una mora ni mucho menos sino un personaje mitológico que se transforma en serpiente que hay que desencantar con diferentes rituales, como llevándole ofrendas o sacando una flor que tiene en la boca y que habría que ser muy atrevido para intentarlo, entre otros”.

 


 

Antonio Costa inaugurou o seu blog, Cova de Paralaia, coa primeira entrega dun artigo de investigación sobre a coñecida como Pedra do Labirinto, no conxunto rupestre de Mogor, que en realidade fora ‘bautizada’ como Pedra da Moura Encantada cando se descubriron os gravados, hai máis dun século.

Antonio Costa, en Pinal de Caeiro

[Antonio Costa, no petroglifo de Pinal de Caeiro ‘O ciclista’]

 

 


Responses

  1. […] de exemplo a rocha nº1 do Pornedo, coas suas combinacións circulares, a sua serpe similar á da Pedra da Moura Encantada, e a representación de dúas armas: un puñal de folla triangular e unha espada […]


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: