Anova Terra pide la dimisión del director del PAAR tras los daños a un petroglifo
La formación censura a Xunta y Deputación por el “abandono” y la infrautilización de recursos para proteger el arte rupestre
“Anova Terra denuncia que es la segunda agresión a un gravado rupestre en el plazo de un año y atribuye los daños a la falta de medidas de protección y planificación de las administraciones que están al cargo de la custodia de los gravados prehistóricos. “Emerxencia histórica”. Con respecto a la sucesión de accidentes que destrozan el patrimonio arqueológico, Anova considera que se está dando una situación de “emerxencia histórica pola ameaza de destrución sistemática de elementos singulares da paisaxe e do patrimonio xeolóxico e cultural do territorio galego”.

Piden la dimisión del director del parque arqueológico de Campo Lameiro
“Esta respuesta es consecuencia de que el colectivo A Forneiriña denunciase que el petroglifo Chan do Carbon 3 resultase «seriamente afectado por unha desbrozadora que, para maior escándalo, deixou a pegada das súas rodas». Se da la particularidad de que si bien esta muestra de arte rupestre está en Campo Lameiro, se ubica fuera de lo que es el entorno del Parque Arqueolóxico”.
RÉPLICA DA XUNTA
Cultura recuerda que el PAAR no custodiaba el petroglifo dañado
La Xunta respalda al director del Parque da Arte Rupestre de Campo Lameiro y reivindica su trayectoria y el papel didáctico y social del museo
“O Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre non ten ningunha competencia sobre a xestión e a protección do petróglifo de Chan do Carbón 3, nin participa nos procedementos de autorización dos traballos de explotación forestal, nin tutela os traballos de incidencia territorial que se poidan realizar no termo municipal no que se sitúa”, afirma el gabinete autonómico, que señala que “se abrirán as dilixencias e o oportuno expediente sancionador segundo establece a lexislación autonómica” en el caso recientemente denunciado, pero que esto, así como la custodia, es competencia de Patrimonio, y no del Parque da Arte Rupestre”.
Deixar unha resposta