Publicado por: MontePituco | 16/07/2014

A PLATAFORMA DOS PRACERES, SOBRE A SENTENZA DO SUPREMO

Vista de Marín e da súa fachada, co Monte Pituco (Pornedo) por enriba do porto, dende o Monte Castrove (San Xoán de Poio)

Nas últimas horas, a Plataforma en Defensa da Praza de Os Praceres vén de pronunciarse sobre a sentenza do Tribunal Supremo referente aos recheos ilegais do porto de Marín, ordeando a súa retirada. O colectivo veciñal, que tantos anos leva loitando como consecuencia do ramal ferroviario que atravesou o vecindario, vén de anunciar -a través dun comunicado- que xa presentou un escrito reclamando a execución desa decisión xudicial.

Que, por sentencia de 26 de junio de 2014, la Excma.Sala Tercera del Tribunal Supremo, desestimó los recursos de casación que interpusieron tanto la Autoridad Portuaria como la entidad mercantil Cabodemar S.A.

La Autoridad Portuaria no sólo no ha hecho nada para dar cumplimiento a la misma, como era su deber, si no que se ha venido permitiendo insistir en la ilegalidad realizando nuevos rellenos sin la màs mínima cobertura legal dejando definitivamente esclarecido que la ejecuciòn de la sentencia de 30 de octubre de 2009 pasaba por la demolición de los 300.000 m2 de rellenos efectuados en el Puerto de Marín.

Por lo que para que surta efectos, se ha presentado ante el Tribunal Superior de Justicia de Galicia escrito para que, sin mas dilación, proceda a cumplir la ejecutoria con expresa advertencia de que, si no diere inmediato cumplimiento al fallo, se procederá a la imposición de multa coercitiva, sin perjuicio de la adopción de las medidas necesarias para la efectividad de lo mandado y de deducir testimonio de particulares para exigir responsabilidad penal de conformidad con lo previsto en el art. 112 de la LRJCA.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

w

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: