Publicado por: MontePituco | 16/02/2010

ERASMO, A PROL DA DEFENSA DO PITUCO/PORNEDO

No blog de BreaSeixo, que volve estar plenamente operativo, reprodúcese hoxe un artigo de Erasmo, publicado no foro Marinenses.com, sobre as recentes difuncións no pacto de Goberno municipal e sobre os contidos do último pleno. Trátase dun extenso artigo do que nos permitimos reproducir un parágrafo referente á opinión de Erasmo sobre o proxecto para a dotación de chan industrial no Monte Pituco.

“…No estoy de acuerdo con usted en habilitar suelo industrial en el Pituco por razones que ya he expuesto en numerosas ocasiones y mi opción claramente es Pastoriza aunque haya torpedeado hasta ahora el informe de Sepes sobre esa zona. Sigo esperando que usted explique con razones convincentes por qué esa negativa al informe de Sepes cuando el propio Congreso de los Diputados así lo acordó. Tendremos tiempo de seguir hablando de este asunto porque tengo la firme convicción de que va a ganar finalmente la opción de Pastoriza frente a la del Pituco. Pero mientras tanto, dígales a sus socios de gobierno, Pilar Blanco o Branco -como ella guste- y al señor Vilaboa, que se dejen de envenenar a los vecinos de Pastoriza y de Ardán diciéndoles poco menos que Ence se va a trasladar allí o que se van a instalar empresas contaminantes”.

O artigo completo pódese ler en Marinenses.com e tamén en BreaSeixo. En ambas páxinas o colectivo DEFENDE O MONTE PITUCO comentamos o noso agradecemento a Erasmo por reiterar o seu posicionamento a prol da conservación deste espazo natural.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: