Publicado por: MontePituco | 22/12/2013

CONVOCATORIA DE ASEMBLEA IRREGULAR

No panel informativo a carón da Comunidade de Montes non hai aviso ningún de asemblea.

En toda a semana, no taboleiro de anuncios instalado pola Comunidade de Montes a carón da sede da institución non houbo ningún aviso da asemblea convocada pola directiva. Curiosamente, este foi un dos poucos espazos da parroquia onde, sendo máis fácil e próxima a colocación do cartaz pertinente, a ausencia desa notificación resultaba máis chamativa. Pero alegarán que a convocatoria xa estaba noutros paneis e no interior do propio edificio.

A realidade é que nin a anterior directiva nin a actual se dignan en cumprir os estatutos, que obrigan a facer a convocatoria “mediante notificación escrita a todos os comuneiros”. Trátase dunha irregularidade reiterada que, non por converterse en costume, deixa de ser unha mostra de falta de rigor. Pero alegarán que unha notificación escrita non é unha carta e que abonda un papel pegado á intemperie.

Esa falta de rigor é extensible aos prazos que, por suposto, tamén se pasan polo forro. Os primeiros avisos datan do fin de semana pasado, a falta dunha semana da celebración da asemblea, mentres que os estatutos fixan que a convocatoria farase “cun mínimo de 10 días de antelación”. Que a nota estea fechada a 7 de decembro é unha brincadeira da directiva e unha tomadura de pelo aos comuneiros. Pero ante calquera acusación de que esa data é inverosímil, alegarán que non se pode probar.

O que si se pode probar é que a orde do día anunciada neses papeis verdes que se colocaron ao chou non se vai axustar ao contido da asemblea que a directiva ten intención de celebrar. Se os estatutos determinan que a convocatoria ten que incluir “os asuntos que se van tratar”, a votación do convenio co Ministerio de Defensa para a cesión de monte veciñal á Brilat non debería saír á palestra. Sairá, porque así o anuncia a directiva na prensa local e porque só quedan 9 días para que remate o 2013 cando se supón que a Comunidade de Montes de San Xulián ten que pronunciarse antes de que comece no ano. Pero ante calquera acusación de introducir un tema tan importante pola porta de atrás, alegarán que o borrador do acordo con Defensa entra no apartado de “informe de xestión”.

Se a asemblea se celebra nestas condicións, é a todas luces “impugnable”, susceptible de impugnación. A Comunidade de Montes de San Xulián non actúa coa seriedade de Salcedo, por poñer o exemplo máis próximo: que lle anunciou aos comuneiros a data da asemblea coa antelación necesaria, que explicitou na orde do día a celebración da votación sobre o convenio co Ministerio, que lle ofreceu aos comuneiros a posibilidade de revisar persoalmente o documento en datas previas á asemblea.

Unha de dúas: ou as formas son as que son porque a directiva non sabe facer as cousas conforme o regulamento, ou se incumpren os estatutos a mantenta como provocación e desafío aos comuneiros que consideran críticos, díscolos, incómodos e rebotados que miran con lupa os movementos da directiva para recriminarlles todo o que non se axusta aos 77 artigos e 14 capítulos do manual de funcionamento da Comunidade. Xa parece que se lles está oíndo dicir: “…Y ahora vas y me lo impugnas!”.

FARODEVIGO

San Xulián debate en asamblea alquilar a la Brilat 18,5 hectáreas por 33.000 euros al año

De aprobarse el acuerdo, Salcedo, Vilaboa y Figueirido firmarían el contrato con el Ministerio de Defensa en los próximos días

Redacción 22.12.2013

Los comuneros de San Xulián están convocados a una asamblea general que se celebrará hoy, a las cinco de la tarde en segunda convocatoria, para decidir ENTRE OTRAS COSAS si se adhieren al convenio con el Ministerio de Defensa, para alquilar al cuartel de la Brilat los terrenos que viene utilizando el ejército desde hace más de 40 años.

De producirse el acuerdo, como en principio está previsto, tanto esta comunidad como las de Vilaboa, Salcedo y Figueirido podrían firmar en los próximos días el contrato de alquiler con el Ministerio de Defensa, por los próximos 75 años.

En el caso de San Xulián están en debate 18,5 hectáreas de terreno, poco más que en la comunidad de Vilaboa, que se alquilarían en las mismas condiciones que en el resto de parroquias, 1.800 euros por hectárea y año, en un período de 75 anualidades. Así, San Xulián percibiría 33.300 euros anuales por el uso de sus terrenos.

Aunque será la asamblea quien decida, sus representantes prevén que el convenio será aprobado, porque “es ventajoso” para la comunidad y porque así lo han hecho ya el resto de parroquias afectadas. Un resultado contrario al convenio dejaría a San Xulián fuera de este acuerdo con Defensa.

En la asamblea prevista para esta tarde también se expondrá el informe de cuentas y de gestión. La directiva recuerda a los comuneros la importancia de la asistencia a esta reunión POR LOS TEMAS A TRATAR, como son el convenio con la Brilat y el nuevo Plan de Gestión del Monte, al margen de que la falta de asistencia a tres de asambleas lleva consigo la pérdida da condición de comunero.

 

Anuncio da asemblea do 22 de decembro de 2013 na Comunidade de Montes de San Xulián.

U-LO ASUNTO REFERIDO AO ACORDO CO MINISTERIO DE DEFENSA, NA ORDE DO DÍA DA ASEMBLEA???

 

San Xulián es la única comunidad afectada por el cuartel de la Brilat que aún no ha aprobado el convenio con Defensa, después de que ya lo hayan hecho las vecinas de Salcedo, Vilaboa y Figueirido. Todos los colectivos firmarán con el Ministerio de Defensa el acuerdo de cesión del monte y el precio de su alquiler previsiblemente el próximo enero. Lo harían antes de que concluya el año -explicaron fuentes de la negociación-, pero tendrán que esperar a que San Xulián se una, o no, al acuerdo que ya han firmado el resto de parroquias afectadas.

El texto aprobado por Salcedo, Vilaboa y Figueirido establece que los comuneros son los propietarios de las 172 hectáreas de monte comunal que viene utilizando Defensa y que cederán al ministerio en régimen de alquiler 72, de las que 30,1 están destinadas al acuartelamiento y 41,9 serán para un campo de maniobras. Por esta cesión las comunidades de montes cobrará un canon anual de 1.800 euros por hectárea a partir del próximo enero.

En el caso de Vilaboa, Defensa solicitó a esta comunidad de montes la cesión de una superficie de 18 hectáreas. Esto supondría unos 32.400 euros a sumar a otros tantos de la comunidad de San Xulián de Marín, los 129.600 euros que deberán pagar por las 72 hectáreas que solicitan a Salcedo y algo más de 11.000 euros por las poco más de 6 hectáreas que ocupa en Figueirido.

San Xulián, en defensa dos nosos DESmontes.

[Máis ben… en defensa dos nosos petos]

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: