Publicado por: MontePituco | 12/11/2013

…SERÁ POR FORMIGÓN

FARODEVIGO

La brigada de Obras repara el Camiño de Fenteiras y un muro en A Bouza

La Comunidad de Montes de San Xulián sufraga una parte de la primera actuación

Redacción 09.11.2013

La brigada municipal de obras está procediendo al hormigonado del Camiño de Fenteiras. La obra se realiza con la colaboración de la Comunidad de Montes de San Xulián, que se hizo cargo del coste del hormigon.

Además el Concello está reparando un muro en Camiño da Bouza, que había sufrido desperfectos durante las últimas lluvias. Los vecinos de la zona habían alertado del peligro que suponía este muro, ya que se había desprendido una parte del mismo y corría peligro de venirse abajo.

Además, por el tamaño de las piedras el camino se hacía totalmente intransitable. La brigada de obras está llevando a cabo la reparación, construyendo un muro de contención que evite que el muro se vuelva a desprender durante el invierno.

Por otra parte, la directiva de la asociación de vecinos de Pardavila mantuvo una reunión con la alcaldesa y con el concejal delegado de Rural, para retomar asuntos pendientes de la parroquia.

Levan meses prometendo a mellora da pista forestal do Pituco. Sen perspectivas de que se fagan os traballos máis aló dun desbrozado superficial das marxes. Para a posta en valor do patrimonio arqueolóxico do Pituco tampouco poñen un céntimo coa aparente excusa de que carecen de competencias e que esa tarefa correspóndelle á Xunta, cando do que se trata é de aplastar a iniciativa da Asociación Defende o Monte Pituco. Cando o que hai en xogo son unhas cantas toneladas de formigón para ter contenta a parroquia e gañar adeptos, aí si que todo é dilixencia e boa predisposición coa Administración, usando o talonario como instrumento.


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: