Publicado por: MontePituco | 29/10/2012

OUTRA MÁMOA NO ESPAZO SETE CAMIÑOS

Hallan una nueva mámoa en el monte de Lourizán

La maleza oculta el yacimiento de la vista de los senderistas

Pontevedra/La Voz. Escondida entre la espesa maleza y en precarias condiciones de conservación, el monte de Lourizán oculta una mámoa de cuya existencia se ha tenido conocimiento gracias al arqueólogo Lukas Santiago, que ha notificado el descubrimiento a Patrimonio. Se trata de una mámoa no catalogada previamente y ubicada en el espacio natural Sete Camiños, en el límite de la parroquia pontevedresa con la marinense de San Xulián.

Este hallazgo revela la existencia de un túmulo megalítico de unos once metros de diámetro, que como es habitual en estas sepulturas prehistóricas fue saqueada en el pasado. Al parecer, la cámara que conformaban las grandes piedras de la mámoa está destrozada. Este es el cuarto yacimiento de tipo megalítico que se encuentra en la parroquia de Lourizán.

Rafael Quintía, de la Sociedade Antropolóxica Galega (SAGA), recordó el alto valor cultural de este espacio natural. Lukas Santiago, el descubridor de la mámoa, añadió, por su parte, que el área de protección de la nueva mámoa OCUPA PARTE DE LOS TERRENOS donde el PXOM de Marín PREVÉ LA CONSTRUCCIÓN DE UN POLÍGONO  en el monte Pituco. Para la SAGA, la proliferación de yacimientos en este entorno IMPIDE el polígono y aconseja CREAR UN ÁREA ARQUEOLÓGICA.

Os petroglifos de Outeiro da Edra e da Pedra Escorregadoiro, cuxo descubrimento se fixo público este pasado verán, foron as últimas incorporacións ao xa de por si valioso catálogo de elementos que compoñen o proxecto do Espazo Natural e Arqueolóxico dos Sete Camiños. Agora é outra mámoa, no monte de Lourizán lindando con San Xulián, a que suma un motivo máis para reforzar a necesidade de crear este roteiro no que se unen natureza e patrimonio.

Xa no Caderno de Campo nº3 da Sociedade Antropolóxica Galega se dera conta deste importante descubrimento. Se os expertos na materia suman cada vez máis argumentos para xustificar a posta en marcha desta iniciativa, que as Administracións públicas -e as organizacións que serven para facer seguidismo da súa política especulativa e anticultural- fagan caso omiso só pode denotar estreitez de miras e ignorancia.

POLA CONSERVACIÓN DO MONTE PITUCO, POLÍGONO NON!


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: