Publicado por: MontePituco | 24/04/2010

PXOM: RESUME DE PRENSA

PXOM, o acrónimo máis pronunciado nos últimos días neste recuncho do planeta. Cómpre pois, botar a vista atrás para dar conta dunha semana frenética. E o que queda…

Do foro marinenses.com, recollemos o punto de vista de Metropolitano:

Pxom si, trapalladas no

Si los politicos que rigen en Marín fueran coherentes con lo que predican hace mucho tiempo que habría un plan general de ordenación en Marín. Lo que critico es que despues de presentarse 4.000 alegaciones, 400 o 40, no se les haya contestado ni a una antes de ser aprobado. El mayor problema del equipo redactor no fueron las alegaciones o los impedimentos de otros organismos. El mayor problema es los vaivenes del grupo de gobierno que con un llamada de telefono o una “reunión de coordinación” le pega una vuelta y media a un documento técnico. El informe de la anterior COTOP de 2006 sobre el Pxom no deja títere con cabeza: http://www.cptopt.xunta.es/portal/webdav/site/cptopv/shared/es/pdfs/dxu/RESOLUCIONS%20PLANS%20URBANISMO/INFORME%20PREVIO_PLAN%20XERAL_MARIN.pdf

Esa aprobación que se ha realizado ahora es una burla porque las modificaciones que han hecho son tantas que el plan es prácticamente nuevo lo que obligaría a una nueva exposición publica, plazo de alegaciones y vuelta a empezar. Ese es el problema de tener al frente de la Concejalía del Urbanismo a un señor que solo se dedica a mediatizar y a hacer demagogia barata y a unos politicos que utilizan el PXOM como los gobiernos el tema de las pensiones.

Isabel Martínez Epifanio (Mar-In): “…á comisión do PXOM non a convocaban desde xaneiro”.

“…El regidor municipal aseguró que las alegaciones presentadas por los vecinos han sido tratadas convenientemente y tenidas en cuenta en los casos que lo merecían…”

Ai, si? Nin unha soa contestada e a maioría rexeitadas. Se xa o dicía hai uns días o concelleiro de urbanismo, que o afán dos alegantes semellaba un intento de boicot ao PXOM. Será que o goberno local non tolera a discrepancia?

“Si Marín acaba el 2010 sin PXOM es posible que tenga que volver a empezar”. 

María Ramallo tilda de “caprichos de algúns” que non se incluira no PXOM o estudo de Pastoriza como posible chan industrial, a introdución dunha subestación eléctrica na Brea ou que as alegacións sigan sen contestar. Por suposto, o goberno local negará que todo forme dunha estratexia…


Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

%d bloggers like this: